piątek, 14 października 2016

Jak grać Drogozem.


Witam! Dziś opowiem o jaszczurce zwanej Drogozem. Jest to chyba najlepszy obszarowy bohater obrażeniowy w grze paladins. Zdrowia ma mało - 2300 PZ, czyli pada na jakieś 3 - 4 strzały od innych przeciwników. Zauważmy, że przytrzymując spację mamy niewielki jetpack, co równoważy się z dość standardową szybkością poruszania się. W połączeniu z umiejętnością thrust którą opiszę na dole, mamy całkiem przyjemny lot.

Rocket Launcher - dość mocna wyrzutnia rakiet na 6 pocisków, zadająca aż 950 obrażeń za bezpośrednie trafienie. Szybkostrzelność to jakieś 0,85 sekundy, więc ciężko nią trafić. Po prostu trzeba to wyczuć. Ale jeśli już zaczniemy trafiać bezpośrednio, możemy zniszczyć słabszych przeciwników na 3-4 strzały.



Fire Spit - powolna, ognista kula flegmy, podstawowo zadająca tylko 150pkt. obrażeń. Bezużyteczna? Wcale nie! Spróbujcie kiedyś w tą kulę trafić ze swojej broni. Co robi? Eksploduje!!! Zadając aż 1000 obrażeń i odrzucając przeciwników. Najlepiej atakować tym sposobem duże grupy wrogów od tyłu.



Salvo - szybkie wystrzelenie wszystkich nabojów z magazynka, każda rakieta zadaje 250 obrażeń, czyli w sumie 1250 obrażeń. Jednak zadaje o 100% więcej tarczom, więc cała salwa, w połączeniu z thrust (jedno niżej)
oraz odpowiednimi kartami spokojnie dezaktywuje tarczę.




Thrust - bardzo przydatny skill gdy jesteśmy w opałach oraz gdy chcemy jednym strzałem dobić wroga. Nie dość że lecimy wysoko w górę (chroniąc nas przed atakami naziemnymi np. ulti Viktora), to zadajemy w tym czasie o 20% więcej obrażeń. Lecimy więc w górę z przytrzymaną spacją (latamy dłużej) z naładowaną salwą i niszczymy tarczowników. To samo można zrobić ze splunięciem (patrz Fire Split).


Dragon Punch (Ultimate) - ładujemy nasz jetpack i z całej siły uderzamy w przeciwnika, odejmując mu całe 100% PZ. Brzmi świetnie, nie? Trzeba jednak uważać na tarczowników z aktywną tarczą, ponieważ mogą dzięki niej przetrwać potężne uderzenie Drogoza. Należy jednak atakować ich pierwszych, najlepiej od tyłu. Tanków ciężko normalnie zabić, a ten skill umożliwia zabicie ich od razu.

Niedługo zostanie opublikowany proponowany zestaw kart.

PS: Piszcie w komentarzach kogo następnego opisać (na razie grupa damage).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz